HEJ

Ny dag=nya tag. Dock så trodde jag att jag inte skulle ha ont i dag men självklart är det nästan sämmre än igår. Blir alltså inget jobb för mig i helgen heller.. Faan jag som verkligen ville komma igång, jag skulle ju ha tävlat med! Men eftersom jag knappt kan gå så är det bara att lägga ner.

Ursäkta att jag klagar så mycket. Jag brukar faktist inte klaga normalt sett.

Idag har iallafall min dressyr tränare ridit vitnos och igår red syrran så han hålls igång:) Jag längtar som ett as efter att rida även om det bara gått några dagar! Jag känner mig helt förslappad av att bara vara hemma.


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha den där bilden är ju bara så snygg!

2009-08-23 @ 22:27:41
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0