HEJ BLOGGEN...

Sorry att det inte blev någon update igår. Hade ingen bra dag. Var tvungen att åka till läkaren igår igen eftersom jag fått biverkningar av alla mediciner så att halsen svullnade upp. Det är bättre idag iallafall.

Jag har faktist både jobbat och ridit och fikar med emelie och picce. Dock så har min dag sugit kuk eftersom det har hänt något i magen. Något sår har gått upp, antingen om det är där de tog proverna eller om det är magsåret, det vet jag inte med det gör så hemskt ont nu att jag började grina direkt när jag kom innanför dörren :( Tänk er när man har så ont att det gör ont av att bara ha en tröjja på sig. 
Jag är så jävla trött på det här nu. Har sån huvudvärk varje kväll med (biverkningar bara) men som gör att jag måste ligga i ett mörkt rum. Det suger så hårt. Fan vad jag inte orkar mer!!!

Hoppas på en bättre dag i morgon... 

Kommentarer
Postat av: Mattias

En stor varm kram till dig och hoppas att det onda snart är över!

2009-08-25 @ 10:16:31
Postat av: Anonym

Du är snäll du :)

2009-08-25 @ 19:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0