GODMORGON SUNSHINE



Vaknade nyss upp med ett strålande humör! Inte alltid det är så :P Igår kväll var jag hemma hos Miriam och firade hennes pappa som fyllde år. Det bjöds på middag, lekar osv. Riktigt roligt! Vi var 15 pers tror jag och jag kom faktist på delad 4:e plats i femkampen. YEEAAAH! Jag är så jävla bra!

Föressten, igår var jag ju och tävlade, Vitnos och min andra tävling. Morgonen började med att jag försov mig i 40 minuter vilket aldrig har hänt förut! Så det var bara att kasta sig in i bilen och köra dit. Hann varken duscha eller borsta honom så tro mig, han var helt jävla gul, full av piss på kroppen och sågspån i manen... Såg lite sisudär ut.. Men jag höll koncentrationen ändå. Ni vet att jag var ju och tränade hos Benny Goertz förra veckan för att få lite tips om hur jag ska rida honom ute på tävlingar osv eftersom han blir så jävla stark. Jag använde mig av alla tips jag fick och se, jag gjorde en perfekt runda i grundomgången och vi var nolla. Tjihoo, detta var första gången vi nollade och med tanke på att vi bara tävlat två gånger så blev jag så jävla glad. MEN MEN MEN, historien slutar inte där... Nej då, omhoppningen gick bra tills jag ramlade av!!! HAHAHAH. Fy jävla helvete. Ska jag vara ärlig så vet jag inte vad som hände, allting gick så snabbt.. Blev nog missförstånd innan hindret men Vitnos hoppade (hoppa mig typ ur sadeln) och jag hoppade ännu högre än vad han gjorde och ramlande av mitt i språnget och landade framför honom! Han stannade som tur va upp precis framför mig när jag låg på backen och sedan gick han över mig! Puh.. Detta kunnde slutat illa om han skulle trampat på mig.. Ja mena, han är ju skapligt stor och tung. Så det var bara att knalla ut från banan.. Skadade mig iallafall inte så jag gick ut och skrattade samtidigt. Det är sånt som händer! Man lär sig av sina misstag men jag är iallafall jätte glad över att vi nollade i grunden och vi hade nog gjort det i omhoppningen om jag bara kunnat hålla mig kvar i sadeln :P

Nej, nu ska jag äta lite frukost! Vi ses senare babies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0