BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG

Jaa jag vet jag har sugit på att blogga de senaste dagarna. Men va fan, bättre sent än aldrig eller vad säger ni ? ;)

Mitt liv har börjat rulla på lite igen. Dock vet jag inte om det är så långvarit. Men det lär väl märkas. Jag har fortfarande ont i magen TROTS all medicin som jag har ätit. Enligt läkarna ska magsåret vara läkt när man ätit klart kuren men jag tror tyvärr att jag kanske tillhör de 2-5% som det inte läker på. Jag vet inte.. Det blev helt bra i en dag men så fort jag började leva lite så kom det tillbaka. Känner jag mig dålig i morgon bitti måste jag till läkaren igen. Jag som är så jävla trött på att vara där! Man skulle bokstavligen kunna säga att jag hänger där ganska ofta nu förtiden :S Men en positiv sak är iallafall att jag har uppnått summan för att få fri kort inom sjukvården. Så ska jag bli mer sjuk kan jag bli det, nu när det ändå är gratis. Skämt å sido.

Vitnos då.. Han var hos Jocke Mossberg idag på kliniken. Ville bara kolla honom eftersom jag aldrig gjort det. Men vet ni vad? Han hade inte ont någon stanns på hela kroppen! Alltså i de flesta fall är det något som är lite galet, iallafall med alla normala levande hästar. Det var iallafall super bra. Hoppas för gudskull att jag kan börja rida ordentligt så snart magen är bra. Annars får väl syrran hoppa upp någon dag eller Karina.
Längtar tills jag ska tävla igen. Ska bara ha en till nolla i 110cm, sen ska jag börja hoppa 120 med honom. Skulle vara kul om den nollan kom snart så jag kan komma igång på 120 cm detta år men vi får se. No stress. Först och främst ska jag bli bra.

Jag har köpt en skit snygg klänning som ni ska få se bild på i morgon, håller bara på att laddar kameran!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0