BAKIS OCH TRÖTT

Godmiddag

Vaknade precis. La mig ute i solstolen för ett tag sen och nu vaknade jag upp med värsta rycket, höll på att få värme slag typ.
Vad gör ni en söndag som denna?

Jag ska snart bege mig ut till stallet med syrran. Vi ska rida ut hästarna men väntar tills den värsta värmen är över.

Visst ja! I morgon åker jag till Stockholm och kommer inte hem förrens på torsdag kväll! Ska iväg med Patrik på inköp till butiken. Ska bli jävligt kul faktist. Får träffa Johanna med eftersom jag ska bo hos henne :)
Jag kommer antagligen inte ha tillgång till någon dator då om ni undrar varför jag inte bloggar något men jag kanske kan ta med mig pappas bärbara om jag har tur. Det är sånt som märks!

Ville bara ge er en lite kort update.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0