ATT JAG ALLTID SKA HA OTUR

Fan. Jag budade igen på samma Acne klänning som jag budat på förut på tradera. Men somvanligt drog den iväg hur mycket som helst i pris.
Första gången drog den till och med över priset som den kostar i butik med flera hundra kronor. Lite lustigt.. Sedan efter bara några dagar fick jag ett mail av tjejen som skrev att alla hennes auktioner blivit nerlagda men hon vitte inte varför?

Jag tror att det var som så att hon budade på sina egna saker. la över pris så att andra skulle vara tvugna att buda över.
Nu denna gång var klänningen så gott som min. Jag hade högsta budet men helt plötsligt så kommer samma tjej och budar massa över precis innan auktionen skulle avslutas. Då la jag ner. Jag skiter i den där jävla klänningen, kan hitta något annat och igentligen har jag inte ens råd att köpa den.


Kommentarer
Postat av: picce

bra där inget bra och köpa dyra kläder ju... du kan säga att de lukta apa i mitt kök hela kvällen igår sen fy fan haha... hör av mig sen om ja orkar ses efter jobbet.... pusss

2009-08-12 @ 13:28:22
Postat av: emme

hahahahah

2009-08-12 @ 16:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0