AAAHHH FYYY FAAAN JAG DÖÖÖRRR

Nyss när jag satt och åt min äckliga frukost så hör jag ett skrik från syrrans rum (vi är ensamma hemma). Så jag springer upp och frågar vad det är. Då ser jag att hon har en stoor fästing som är helt blodfylld och sitter på insidan av hennes lår!!!! Inte nog med det så tyder det på borelia eftersom hon har en stor röd ring runt fästingen!!!

PANIK! Jag kan fan inte ta bort den så vi fick ringa till mamma som är på jobbet så nu är hon påväg hem och ska hjälpa oss!
Försökte ta ett kort men jag hann inte eftrsom syrran bara springer omkring hela tiden. BLÄÄÄ JAG RYSER I HELA KROPPEN!



Dags att öta resten av frukosten.. Eller inte....

Kommentarer
Postat av: picce

Fyyy fan va äckligt.... blääääääää

2009-08-13 @ 12:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0