Fredag och solen skiner fortfarande

Hallå hallå

Idag hade jag min lediga dag nummer 2, såå skönt! Dagen började med att jag red Vitnos på morgonen och efter det var jag med Hilton hos tandläkaren. Det gick bra, han hade några vassa tänder men ingenting allvarligt. Dock är han fortfarande halt.. Vi får vänta tills nästa vecka men jag har en tid på tisdag till veterinären om han inte blivit bättre. 
Resten av dagen har jag legat som en säck potatis ute på altanen och solat. Färg har jag dock inte fått någon. 
Det känns så meningslöst att ligga ute i nästan 3 timmar utan att knappt få någon färg när man kan åka till ett solarie som tar 20 minuter. Dessutom blir jag brunare då. 

I morgon och resten av helgen väntar jobb. Utgång är inte planerat men det kanske blir en spontan kväll med Maria, vem vet?! Tror det skulle vara någon bra dj på Otten sen så öppnar ju även trädgårn i dag så det vore ju väldigt trevligt att svänga förbi där innan. Någon annan som ska ut i morgon?? 


(Hilton förra sommaren.) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0