Vidriga pappa

Igår när jag skulle hem från jobbet hade jag tänkt att ta bussen så pappa skulle slippa hämta mig som han gör alla andra dagar. Men när jag stressat som fan till bussen märker jag att den är inställd på grund av vårruset. Kul. Fick ringa till pappa ändå och han kom och hämtade mig vid ICA Ljura eftersom det inte gick att köra närmre.
Med andra ord fick jag gå en bit. Och på vägen så sitter en man eller ja, rättare sagt en pappa med sin unge och leker i barnvagnen. När jag sedan går förbi visslar han och säger något. Jag vänder mig om och kollar och då sitter han där med ungen i knät och ett  fult jävla leende mot mig och nickar lite med huvudet. Alltså vad fan är det för fel på människor?! Han sitter och leker med sin unge och raggar tjejer på samma gång?! Sådana människor äcklas jag av. Jag tycker så jävla synd om hans fru som säkert var hemma och lagade mat till honom. Jävla äckel. Okej, är du singel, gör vad fan du vill. Om inte, visa för i helvete lite respekt för ditt barn och fru!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0