Tjejer..

Igår verkar det ha varit en riktigt blogg-läsar dag och det tackar vi för :)
Sitter här nu och äter en ägg macka. Dock inte kokt ägg utan stekt. Jag pallar inte vara nyttig denna vecka. För det är ju så boooring eller hur?

Jo det jag skulle skriva var att tjejer oftast snackar skit om andra tjejer osv. Ja ni vet säkert hur det är själva. Men i fredags blev jag jätte glad. En tjej ställde sig i kön på jobbet och sedan när det var hennes tur sa hon att hon tyckte om min hårfärg så mycket och ville ha lika dan. Sen frågade vilken jag hade. Hon hade till och med vart på hårvårdsbaren och frågat där om de visste vad jag hade för färg. Jag blev svin glad för jag menar, hur ofta händer det att tjejer ger varanndra komplimanger?! I princip aldrig..
Sen var det även någon som sa att hon läste min blogg och tyckte den var bra :) Inte helt fel det heller.

Jaja, dags för mig att komma ner på jorden. Jag ville bara berätta det. Sådana små saker som kanske är obetydliga för andra förgyllde just denna dag för mig. Tack!


image167


Jag som brunett.

image168

Jag som blond..

Kommentarer
Postat av: Karin

Jaa det var jag som sa att din blogg var bra hehe :) Och tycker fortfarande att den är alla tiders! ;)

2008-05-27 @ 13:58:08
Postat av: emme

Tack så jätte mycket karin! Hopaps du hade kul ute :) Hej svejs

2008-05-27 @ 15:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0