Tävling

Hej på er. (Ni som hatar hästar läs inte det här)

Nu är jag hemma. Vi blev ganska sena. Mina två rundor var "okej". I 1 meter klassen fick jag 0+4 fel och i 110 cm var jag felfri i grunden fram till näst sista hindret som var en stor mur. Jag tvekade lite grann och Hilton kollade till så där blev det två stopp. Lite pissigt eftersom jag red väldigt välvårdat och planerat igenom hela rundan (förutom muren). Det är så iriterande för jag är så nära att gå felfritt men sen gör jag en liten liten miss och då skiter sig allting. Men det handlar om rutin antar jag. Bara det där "lilla" lossnar så är det inga problem. För banorna är enkla och höjden är absolut inget problem. Igentligen skulle jag inte tävla igen förren 1 Juni på NFK men jag ska anmäla mig till någon tävling som är den 17 Maj. Alltså om två veckor. Men jag får nog vara ganska nöjd ändå. Det var andra gången han gick 110 cm på tävling.
Det värsta är att han har börjat hosta? Hoppas gud att det inte blir sämmre bara. Då smäller jag av. Jag ger det några dagar och om det inte går över så går jag till kliniken.
Hann tyvärr inte ta några kort för det vara bara pappa och jag som åkte så han filmade bara och som jag sagt förut skulle jag visa upp filmerna om jag kunnde men jag vet inte hur man lägger in de på datan. Jag är inte den mest tekniska person med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0