Prat

God morgon på er mina små hjärtan!

Klockan är nu 10.12 och jag har redan hunnit med att springa i skogen, ätit frukost, duchat, peelat hela mig osv. Det finns ju inget skönare än att först vara ute och springa och sen direkt efteråt ställa sig i en kalla dusch. Iallafall tycker man så efteråt. När jag väl är på spåret kanske jag har en liten annan attityd. Hehe. 
Fan vad sur jag blir på vädret. När jag för en gångs skull är ledig så ska det vara mulet en hela jävla vecka. Jag slår vad om att det kommer bli super fint väder till helgen. Puh.
Vet inte om jag ska åka till Sharpman i dag innan dressyr träningen och köpa ett träns. Jag fick en bra internet sida som man kan beställa hem på men deras träns ligger runt 2500 och uppåt! Lite dyrt. Jag är berädd att betala men 2500:- då svider det lite grann (eller ganska mycket) måste jag erkänna. 1700:- låter lite mer hyfsat. Det är ju ändå kvaliten man betalar för. Och det som jag har nu är sååå fult och sååå dåligt. Det är något billigt skräp som jag köpte i Globen. Men det gick ju sönder efter typ 2 dagar så man tjänar på att köpa ett med bättre kvalite för då kan man ha det några år sen. Jag antar att det är så man får tänka. Helst av allt skulle jag villja ha ett Pessoa träns. De är skit snygga. Men vi får se. Kanske väntar till Norrköping Horse Show och ser om de har något där. Pappa är med och sponsrar tävlingen så det kommer vara ett "gigantprint" hinder plus att vi får biljetter så vi kan sitta och äta i VIP. Inte illa :) Vicktor och Marielle ska också vara med och tävla så jag ska hejja på de. Kanske Lotte med beroende på om hon kvalar. Det är sånt som märks!

Föressten, visste ni att smultronstället har öppnat? Jag fick reda på det igår sen som jag är. Skulle vilja åka dit men om man ska åka dit vill man ju gärna ha lite bra väder också. Glass är det enda jag tänker på nu med tutti frutti strössel. Mumma! Nu när jag är ledig är jag hungrig 24 h om dygnet. fattar inte vad det är för fel på mig. Jag äter mer än en kille och ändå är jag lika hungrig efter  10 minuter.
Nu ska jag inte babbla på mer, det blir bara jobbigt att läsa för er! Vi ses och hörs sen gulle fjun. Pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0