Ohhh

Jävla skit jag får inte min förbannade lön i morgon. Nej den kommer på måndag. Fuck säger jag bara!!!

Det jag igentligen skulle visa er var ett jätte sött föl som står på kliniken just nu för behandling. Det är ett ardenner föl som inte kan stödja på hovarna för att böj-senan är för kort. Detta gör att han går på kotorna och släpar hovarna efter sig. Usch det är så synd om honom. Men nu har de iallafall gipsat benen och satt i pinnar som stödjer så han måste stå rakt. De tror iallafall att detta går att lösa. Skönt det.
Kolla bilderna.

(Bilderna är tagna med mobilen därav storleken.)

image161

Tar en tupplur.

image162

På denna bild ser ni hur han står. De han lindat benen så det ska bli mjukare för honom.
Bilden är tagen för några dagar sedan. Nu är alltså benen gipsade och uträtade.

Visst är han såååå söt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0