Min outfit är räddad

Puh jag kom nyss på vad jag ska ha på mig. Jag kommer bli en "monki brud" ikväll. Igår köpte jag en mintgrön tyg kjol från dom, sen tänkte jag köpa till ett randigt linne som också finns där. Tror även att jag ska gå en sväng till bästa Make Up Store och köpa ett knalligt rosa läppstift. Får se om jag vågar ha på mig det ikväll bara.
Jag hade tänkt att ha min klänning från American Apparel men jag skulle bli så svart och tråkigt då  så jag ändrade mina planer i sista sekund. Nu kommer jag se ut so en clown istället med alla färger. Men det skiter jag i!

Just nu är jag inte alls på fest humör. Känner mig mörbultad i kroppen och mina ögonlock håller på att falla ihop, så trött som jag är. Har inte sovit någonting i natt heller nämligen. Men jag blir väl på humör sen efter jobbet antar jag. Faan jag vill inte jobba nu när det är så underbart väder ute. Tänka vad skönt och vara arbetslös på sommaren. Eller ha sommarlov som man hade när man va liten. Underbart.
Red Hilton lite grann förut. Men det gick inget bra, han hostade fortfarande. Ska gå till veterinären med honom på måndag. Måste få grepp om varför han hostar.

Ohh livet känns allmänt piss nu. Jag har mens. Det är därför, jag vet. Men jag blir så himla deppig och ledsen varje gång jag har det. Usch. Killar, ni ska vara glada för att ni slipper vara pms kärrningar. Jag vill inte vara en, men jag kan inte rå för det längre. Bättre att släppa ut allting och vara sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0