Idag ska jag jobba..

Alltså det här med att jobba inomhus när det är fint väder, det är inte riktigt min grej. Det enda jag vill nu är att få vara utomhus. Jag skulle till och med kunna tänka mig att jobba i stallet bara för att få ta del av det vackra vädret.
Men så blir det inte för min del. Jag ska jobba hela dagen förn öppning till 18.00 i dag. Sen ska jag försöka hinna ut till stallet. Borde testa att rida för att se om hostar har gått bort men tror inte jag hinner. Vi får se. Ska hyra film och gosa ikväll.
Alltså nu är jag inte mitt piggaste jag heller. Som jag berättade för er så drömmde jag mardrömmar förra natten. Denna natten var dock lugn men nu låg jag och oroade mig för att jag inte skulle hinna upp i tid imorse så jag kunnde inte sova bara för det. Plus att jag har jordens jävla mens värk. Bättre kan det inte bli. Inte sant? ORRRKAAAA!

Nej nu ska jag blåsa håret. Tro mig jag kommer tänka på alla er som är lediga idag och ligger och solar ute någon stanns. För jag kommer iallafall vara vitast i stan denna sommar. Hej då.



image144


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0