Gårdagen

Vi började med Världens Bar för att komma igång lite med drickandet. Efter det bar det av till Teaterbaren och därefter Otten. Jag som inte ens skulle till otten. Men när jag blev fuller och glader kännde jag mig som en i gänget. Lite yngre med andra ord. Och ska jag vara ärlig så hade jag så jävla skoj! Det blir ju alltid mycket roligare när man gör något spontant sudär. Lyckades till och med fastna på en vimmelbild när jag desperat försöker få kontakt med han som spelade musik för att kunna önska en låt.

image138

Nu måste jag ta och sova middag. Är så jääävla trött. Snubblade in över tröskeln hemma vid ja, kan den vart 5 tiden?! Puh. Nu är jag mör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0