Fredags kväll!

Nu är jag hemma från jobbet. Har till och med hunnit förbi stallet. Trodde Hilton skulle vara bättre i dag men syrran hade hört honom stå och hosta tungt i hagen så red inte i dag heller. =/ Ska testa att göra det i morgon innan jobbet. Efter jobbet blir det party party! Men jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig!!! Någon som har något bra förslag kanske?

Ikväll blir det lungt iallafall. Ska äta middag nu med mamma och pappa sen kommer någon hit så ska vi kolla på film. Det blir mysigt.

I morgon tänker jag inte lova er att ta med kameran men Johanna kommer säkert ta med sig sig annars tar jag kort på festen med min mobil. Så får ni se hur kul vi hade, förhoppningsvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0