Faaan

Hilton har börjat hosta. Jag kunnde inte ens vara med på dressyr träningen igår jävla kuk!!!! Fick något jag ska köpa av Pelle som skulle hjälpa. För han har sk "torr hosta". Så det blir ingen hoppträning för mig ikväll. Få nöja mig med att titta på.

I dag är det fint väder iallafall. Jag ska åka hem till Picce snart, vi ska sola och grilla. Det är inte fy skam iallafall. Det värsta är att jag måste in till stan och lämna tillbaka en klänning som jag inte ska ha på jobbet. Jag orkar verkligen inte med det idag. Tror att jag ska på stan i morgon för att hitta något som jag ska ha på mig på lördag. Har redan en outfit i huvudet men antagligen finns inte de kläderna att köpa i stan iallafall.

Nej nu ska jag gå ner och ta ut köttet ur frysen. Ha en härlig dag männiksor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0