En dag på stan..

Hej hopp!

Nu är jag hemma från stan. Blev en lång runda.. Åkte hemifrån 14.30 och kom hem nu. Vad hände liksom?!
Aja, jag köpte ett linne och ett par örhängen som jag ev. ska ha på lördag om jag går ut. Skönt att ha allting fixat så man slipper stressa i sista sekund.
Sen fixade jag även naglarna. Take a look!

image160

Häftiga va? Jag vill även vara noga att poängtera att det är mina egna också, alltså ingen förlägning. Jag var nagelbitare förut och nu är de as långa. Yippie!

Föressten, i morgon får de in den där jeans jackan som jag har lagt undan på Monki! De är stora i storlekarna så ni som inte är så stora skynda er dit så de inte tar slut. Den kommer bli perfekt till min outfit på lördag. Ihhh.

Nu ska jag hem till Emelie med tjejerna och kolla på nya Pussycat.... Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0