Drömmar

Jag har verkligen inte kunnat sova någonting i natt. Jag gick och lade mig vid sisådär 0.00. När klockan var tre i natt vaknade jag upp från värsta mardrömmen. Bland de värsta jag har haft om jag ska vara helt ärlig. (jag har drömt vääldig mycket innan.) Jag vill inte gå in på vad den handlade om men jag vågade inte röra mig från sängen. Det tog mig en timme tills klockan var 4. Då kutade jag upp för trappan och la mig i soffan här uppe. Klockan sex vaknade jag igen och då var det ljust ute så då gick jag ner och la mig i mitt eget rum igen. Jag har knappt sovit någonting i natt. Usch. Jag har haft problem med mardrömmar tidigare men nu har jag inte haft det på några månader så jag trodde att det hade gått över. Och det värsta av allt är att när jag vaknar så tror jag fortfarande att det är sant. Det spelar ingen roll vad jag gör om jag tänder lampan eller sätter på tv:n, jag är fortfarande inne i min dröm.
Sen undrar jag varför jag drömmer om sådana saker. Det jag drömmde, kommer det hända på riktigt? Varför drömmer jag så sjuka saker om mig och folk i min närhet? Kommer det hända något med dom? Usch jag har fortfarande kvar en väldigt konstog känsla i kroppen.
Ska jag vara ärlig tror jag inte det är någon "vanlig" människa som känner så här. Det känns som att det är "någon" som vill mig något. Alltså något övernaturligt. Alla mina drömmar handlar om döden. Hur jag dör, hur jag ser mina nära och kära styckas osv.
Jag vill som sagt inte gå in i detaljer för jag fick för mig i natt att det känns som jag kommer råka illa ut och jag berättar för någon. Nu tycker ni säkert att jag är helt flippad och bara hittar på men det gör jag verkligen inte.
Det känns till och med olustigt att skriva om det här. Det kanske är bäst att jag slutar. Jag hoppas verkligen inte att det här kommer fortsätta nu igen. För om det gör det måste jag söka hjälp eftersom hela dagen för mig blir förstörd om jag inte kan sova i lugn och ro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0