Boys!

Jag har funderat på en sak, hur många killar är det som läser bloggar, och vad läser de för bloggar isåfall?! Har gått och funderat på det i flera dagar nu..

Snart ska jag börja fixa till mig lite. Ska jobba. Puh. Tur att det inte är fint väder iallafall för då, då är det inget roligt alls vill jag lova! Alltså jag har jordens träningsvärk. Har vart ute och gått/sprunigt i skogen två dagar i rad nu och mina ben är helt mörbultade. Förstår inte hur jag ska klara av att stå upp på jobbet en hel dag. Men å andra sidan är det skönt att ha träningsvärk för då känner man att man har gjort något bra. Jag funderar även på om jag ska börja gå till Nautilus 1 gång i veckan och bara köra styrka eftersom jag inte kan göra det hemma. Jag vet inte. Vi får se. Det är ingen ide och utlova något som jag kanske inte håller. Inte sant?


image153

This is my lover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0