YEEEYY!

Har precis fått reda på någoting. En väldigt positiv sak :) Tyvärr är den  "hemlig" än eftersom ingenting är klart men om det blir så kommer kanske en dröm gå igenom. Hoppas hoppas. Jag vet att det är skit tråkigt när någon skriver såhär i sin blogg och man inte får veta vad det är men när och om det blir så lovar jag att ni kommer att få veta!

Snart är det en ny vecka. Blir  att jobba, dock inte så långa dagar sedan är det ju midsommar. Blir nog lungt för min del. Känner att jag vill satsa allt på ridningen och då har jag inte tid att vara bakis varje söndag. Därav mitt uppehåll nu när det gäller allt festande.

I dag är jag ledig. Skönt. Nu när jag är ledig uppskattar jag verkligen min lediga tid. Det gjorde  jag inte förut. Gud vad vuxen jag låter hahah. Usch. Nej nu får jag fan sluta. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0