Träningsläger

Ja det kanske jag till och med har glömt att säga. Jag ska hem till min dressyr tränare i fyra dagar på "träningsläger" ute på vikbolandet där hon bor.
Det ska bli super kul. Då kommer vi tömköra eller något på morgonen och sedan rida på eftermiddagen. Hoppas bara att värdet håller i sig bara. Lite tråkigt om det skulle regna alla dagar eftersom hon inte har något ridhus, bara en paddok.
Tror det skulle komma endel andra dit också. Undra vad det är för människor. Bäst att jag putsar och gör rent allting i dag så vi inte ser ut som luffare när vi kommer dit jag och Hilton:P



Kortet är taget innan vi skulle åka iväg och hoppträna på nfk med pelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0