Tävling

Hej bloggen!

I dag har jag vart och tävlat på NFK. Det gick både bra och dåligt måste jag säga. Jag börjar med det bra, i första klassen red jag felfritt och hamnade på 4:e placering :) Tummen upp! Dock kanske inte världens snyggaste runda men va fan skit samma. Pelle såg ändå inte :P Andra klassen gick däremot inget vidare. Jag var super duper trött eftersom det var 28 grader och jag var inte särkilt taggad. Så jag blev faktist utesluten eftersom jag ramlade av pga att Hilton tvärnitade på kombinationen. Roligt. Men jag får väl vara nöjd ändå. En placering är ju alltid bra.

Det blev somvanligt inga kort eftersom vi, som alltid, var så stressade. Pappa filmade bara men det vet jag ju inte hur man lägger up på internet. Nu är det bara att vara hemma och träna tills nästa tävling som också är på NKF den 13 juni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0