Stackars barn.

Idag såg jag två tjejer som hade snattat från Åhlens, igen. Det är otroligt så många som snattar där inne. Tror inte ens att HM har lika mycket snatteri.
Det sjuka är att det nästan alltid är  tjejer som snattar i 14 års åldern. Okej om man nu ska snatta kan man väl sno värsta dyra saken som man ändå aldrig skulle ha råd med, men dessa två tjejer som de tog fast i dag hade snattat depend lösnaglar för 49.50 kronor. Why?!  Det är ju så sjukt onödigt!! Jag skulle skämmas som en gris.
Varför snattar dessa tjejer igentligen?! För att det är coolt eller? Aaa jag förstår inte poängen med det hela liksom. Någon annan som gör det?

Aja. Idag på jobbet gick det ganska bra. Det rullade på hela tiden så det var skönt. Och gissa vad jag gjort! Jag gick  in på Acnes hemsida och helt hux flux fanns mina byxor som jag letat efter i år och dagar. På rean dessutom!!!! (Inte de som jag har visat er tidigare. De är väldigt lika men det är mycket snyggare detaljer på dessa.) Jag klickade hem  ett par.
Så nu väntas de komma i morgon eller på måndag. Jag hoppas de kommer i morgon. Hoppas hoppas.




Dessa har läder på fickorna vilket inte de andra hade. Dessa är heller inte blekta. DOM ÄR SÅÅÅÅ HETA!!

Erkänn att ni tycker jag har dubbel moral nu med tanke på vad jag skrev i förra inlägget? Aja, jag hoppas ni förstår poängen med det hela vad jag menade.

Hej Svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0