Sommardag

Tävlingen gick inget vidare. Jag chansade på att rida på vanligt bett vilket jag inte skulle ha gjort. Det började med att han känndes väldigt lustig så fort  jag tog i honom. Sedan stannade han massor på framhoppningen trots att det var små skit hinder. Väl inne på banan stannade vi ut oss. När jag sedan sitter av och kollar om det var munnen han "stannade för" så ser jag att såret har gått upp och han var blodig :( Inte konstigt att han stannade och känndes lustig. Usch jag får så dåligt samvete. Men då vet jag iallafall vad det berodde på. Nu har jag iallafall åkt och köpt ett hackamore som jag ska träna på på söndag. Hoppas bara han inte blir så jäävla stark och bara drar. Men det återstår att se..
Nu ska jag åka och fira Bibbi 90 år!! GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA GAMMAL MORMOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0