Rena rama semestern

Ja, nu är jag ledig 3 dagar i sträck. Det blir rena rama semester för mig :) Perfekt till tävlingen på fredag.
Jag ska även färga håret, går och fixa naglarna och sola. Bara ta hand om mig själv. Har kännt mig så otroligt ful på senaste tiden. Utväxt i håret, tappat två naglar, inga nya kläder osv.. Ja ni förstår säkert vad jag menar. Alla har vi ju sådana dagar/veckor.

Ska föröska planera in att åka till Stockholm snart med sen när lönen kommer. Då jävlar ska jag shoppa. Måste även hitta någon klänning till min födelsedag som är den 6 Juli. Lääängtar. Jag älskar verkligen att fylla år. Dock är det inte lika roligt nu när man bara blir äldre och äldre men va faaan, istället för att se bakåt och sitta och glälla har jaf beställt mig för att ta vara den tiden jag har kvar som ungdom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0