Nu börjar livet..

Sant så sant. Nu måste jag ändra levnadsätt. Efter 5 år. Men det ska gå prima. Det har jag bestämmt mig för. Jag är nämligen en sån person som kan vara vääldigt snäll (för snäll) men när jag väl har bestämmt mig så jävlar i stugan att jag gör det. Vad som än krävs. Med andra ord är det dags att ta tag i tyglarna och börja rida hästen.

Det här ska bara få mig att bli starkare. Igentligen är jag ganska stark om man jämför med vissa andra personer som glider runt som ålar. De vågar aldrig kolla mig i ögonen och stå för det dom har gjort. Då jävlar är man feg! När man inte ens vågar prata i telefonen utan bara lägger på luren. Osv. Men en sak är säker. Och det är att jag har aldrig har varit så säker på en sak. Nämligen att jag aldrig mer kommer titta åt idioternas håll. Varför lägga energi på små töntar som inte ens är värda 50 öre?

Nej. Nu stryker jag ett sträck över allting och påbörjar mitt nya, nu, intressanta liv som singel en gång för alla!


Därmed tackar jag för mig.



Bjuder på en bild på mig själv, såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0