Midsommar

Då var det dags för midsommar igen. Mycket trevligt. Hade dock varit lite roligare om det vart fint väder men man får väl göra det bästa av situationen i guess.
Så vad ska ni göra ikväll då? Festa? För min del blir det lungt. Tror jag iallafall om jag inte ändrar mig i sista sekund. Sparar mig till nästa helg och helgen efter det fyller jag ju år så då jäävlar blir det paty hardy vill jag lova!!

Annars känns midommar ganska överskattat, precistsom nyårsafton och alla de andra "stora dagarna".

Mina bästa kusiner från jönköping kommer hit iallafall och endel andra. Ska bli skoj. Men Albin (den älsta av kusinerna) ska inte följa med. Gissa varför?! Han ska festa!! Liksom han är 17 år bara och ska dricka vodka. Hallå!! Stopp i backarna liksom! Han känns alldeles för liten för att göra "vuxen grejjer". Men jag antar att det är för att jag ser honom som en liten plutt Albin sen vi var små. För när jag själv tänker efter vad jag gjorde när jag var 16 så är nog det som han gör ingenting mot vad jag gjorde..
Jag är nämligen "det svarta fåret" i släkten eftersom jag är äldst av allihop är det jag som gör det värsta först av allihop. 

Nej, nu ska vi inte gå in mer på det där känner jag. Vi låter det va. Men ha en riktigt trevlig midsommar på er alla och för er som festar; sup och svälj trevlig helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0