Måndag

Hej på er

Nu sitter jag här i min sofa helt utslagen. Har jobbat i dag och när jag sedan kom ut till stallet frågade Pelle om jag kunnde rida en av hans hästar. Så jag red Joyride. Alltså jag är helt slut. Han är stor som ett hus men såå känslig och lydig. Men det var väldigt nyttigt att få testa någon annan än sin egna häst. Efter det red jag Hilton på hack. Det gick så jävla dåligt. Jag hatar att rida på hack!!! Ohh. Det slutade med att jag hoppade av och ställde honom i boxen. Tur som fan att jag ska rida dressyr träning i morgon. Jag får bara hålla tummarna att sprickan läker tills på fredag då jag ska tävla.

Var även och red lite på NFK:s gräsbana igår. Vi skulle ha hoppat men det var alldeles för hårt så vi red bara lite på backen.

Nu ska jag kolla på tv. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0