Jävla kuk helvete

Jag har fått urinvärks infektion igen!! Det var ju bara ett halvår sedan jag hade det typ. Fast denna gången gör det ondare än vad det gjorde sist.
Då är min fråga, vad får man för hjälp om man ringer vårdcentralen?! NADA skulle jag villja säga. Det enda de säger är att jag ska dricka tranbärs juice. 3 liter. MMM det nästan vattnas i munnen när jag tänker på tranbärs juice. Fy fan vad vidirgt.

Enda gången jag har fått hjälp och komma till doktorn när jag hade urinvärks infektion var första gången. Då hade jag så ont att jag inte kunnde stå på benen med 40 graders feber. Men, men. Då var jag i grekland. För hade jag vart i sverige hade de sagt till mig i telefonen att jag skulle dricka tranbärs juice. Det kan jag slå vad om.

Så för min del är det väl dags att bege sig till ICA och köpa skiten. Så får vi se om det hjälper. Ingen annan som har något tips man kan göra för att det ska bli bättre?




Föressten för er hästnördar som läser, jag försökte ta kort i dag men tror ni inte kameran slutade fungera? Gör ett nytt försök i morgon.

Kommentarer
Postat av: Ella

Köp såna där plastcitrondrickor. Som ser ut som citroner.

Som du späder ut med vatten, drick mängder, det går över!

2008-06-24 @ 17:44:59
Postat av: emme

Det ska jag testa, det är ju iallafall 20 ggr godare med. Tack så mycket för tipset!!

2008-06-24 @ 21:38:58
Postat av: Ella

´Bra där! Sa ju det:)

2008-06-28 @ 16:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0