Jag ÄR kär

Nu har jag gjort något förbjudet.... Nu kommer ni säkert tro att jag är en gammal hagga. Men okej, jag kollade precis på allsång på skansen. 
Gissa vem som uppträdde? Jo nämligen Miss Li. Isen`t she wonderful? Dra mig i håret! Jag fick gås hud och tårar o ögonen när hon sjöng oh boy- låten.

Hon är på sommar turne på självaste Lars Winnerbäck i sommar. Är det någon som vet när de upptränder i Linköping??
I såfall snälla snälla skriv en kommentar i detta inlägg för jag mååååste verkligen få tag i biljetter. Inte kan man missa dessa skönheter. Inte sant? Go Sweden.


Kommentarer
Postat av: Anna

hej!

ja visst är hon underbar :D



gå in här, här kan du köpa biljetter, han spelar i linköping den 23 aug.



http://www.ticnet.se/html/artist.htmI?l=SE&artist=LARS+WINNERB%C4CK+SOMMAR+2008

2008-06-26 @ 16:50:31
Postat av: Anonym

hej!

ja visst är hon underbar :D



gå in på ticnet där kan du köpa biljetter, han spelar i linköping den 23 aug.

2008-06-26 @ 16:51:54
Postat av: emme

Tack så jätte mycket för tipset!!!:)

2008-06-26 @ 16:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0