Här sitter jag inlindad i min morgon rock

Och håret i en turban. Har precis kommit ut från duchen. Jag var så otroligt trött att jag låg och duchade!  Benen skakar och känns som spagetti.
Nu är första dagen avklarad på träningslägret. Det gick bra. Förutom att han var knäpp och longera!! Han som alltid är så snäll annars. Men det är väl vädret som gjorde honom vild antar jag.

På eftermiddagen red vi privata dressyr lektioner. Jag tränade på slutna, förvänd galop och galop ombyten. Han var super duper fin. Kerstin tyckte att jag ska anmäla mig till en dressyr tävling men jag vettifan.. Det är ju bara massa dressyr tanter på sådana tävlingar :) Skämt å sido.

I morgon ska jag ta med mig kameran så syrran kan ta lite kort när jag tränar. Bara jag inte glömmer den hemma. (Har en tendens till att göra det)

Nej, nu ska jag åka och hyra två filmer, köpa godis, chips sen slänga mig i sängen. Så skönt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0