Det värsta med att vara singel är att man måste vara snygg

Visst är det så!? Nu kan man ju inte springa runt på stan med fettigt hår och ett par utslitna gammla mjukis på sig. Eller kan och kan. Det kan man väl om man vill. Jag har ju inte haft några problem med det tidigare men nu kanske man vill känna sig lite fräch när man är "öppen för allmänheten."

Därför smörjde jag in mig med lite brun utan sol idag. Har ev planerat att åka upp till Stockholm snart och shoppa med :) Det behöver jag verkligen! Jag ska bara göra saker som gynnar mig numera och saker som jag tycker är roligt.
Dock måste jag dra mig till jobbet snart. Inte lika kul men det är iallafall sista dagen nu. Sen är jag ledig fram till nästa onsdag. Inte illa!

Men hörrni. Vi hörs ikväll! Pusss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0