YEEEEESSSSS!

Jag valde att tävla i dag, trots vädret. Och vet ni vad?! Jag nollade i reg. 110 cm klassen!!!! Jag är helt överlycklig med tanke på att det var mitt mål för detta år! (hamnade dock utanför plac. men meningen var att nolla och få till en bra ridning) Nu får vi se om vi följer med Pelle och dom till Eksjöhus Cup den 1-3 augusti.
Isåfall om det går bra i 110cm där kommer jag nog debutera 120 cm klassen också. Men det får vi se. Som jag brukar säga, allting kan hända. Åker jag inte till Eksjöhus blir det nog en annan tävling nästa söndag. Men vi får se!! 
Nu är inte nästa årets mål så långt borta. Nu gäller det bara att få mer rutin från min sida men även för honom. Han är ju väldigt grön än så länge. Nu gäller det att komma ut och tävla, träna massor hemma, både dressyr och hoppning.
Få honom att lita på mig och honom själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0