Vad är det för fel på mig igentligen?

Alltså urinvägsinfektionen verkar gå över. Känner knappt av den. Men nu har min mage blivit otroligt svullen! Alltså mer svullen än när det var som värst  med urinvägsinfektionen. Jag fattar noll. Jag trodde ju att den skulle sjunka ihop nu när jag blev lite bättre men istälelt har den bara blicit större och mer spänd. How come??

Jag har liksom inte moffat i mig massoor av godis eller någonting. Jag har ätit bra mat på bra tider om man säger så.
Någon som haft liknande problem?? Istfall får ni gärna skriva vad man kan göra åt saken eller vad det kan bero på..

Usch, jag känner mig som en gravid kvinna i sina värsta dagar :(  (Och nej, jag är inte gravid.)


Hjääälp någon!!!

Kommentarer
Postat av: Ella

Dricker man mycket bildas gaser, hehe

2008-07-02 @ 22:20:06
Postat av: Ouraka

pemme, det kan vara laktos att du inte tål mjölk ...kolla upp det...i have it

2008-07-03 @ 09:09:43
Postat av: Emme

Haha okej, då får vi väl se om det går över. Men oraa kan inte du dricka någon mjölk?? Gick du till läkare eller?

2008-07-03 @ 12:32:40
Postat av: Ouraka

haha dricker aldrig mjölk...men ja äter mjölk...joo gick till läkare dom råder ju att man ska äta laktos produkter och dricka laktosmjölk men de gör ja så självklart inte....ja står ut me smärtan helt enkelt...det blir som mensvärk man vänjer sig..men syrran har laktostabletter som man tar innan man dricker mjölk...haha fråga läkaren...puss

2008-07-04 @ 12:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0