Torsdag..

Min dag blev en bra dag. I morse var jag ute och red dressyr på Hilton, (kunnde inte hoppa för de skulle ha dressyr träning i ridhuset) efter det åkte jag hem och färgade håret. Jag säger bara en sak, finns det något bättre än nyfärgat hår?! I just love it!! Vid 14 tiden bar det av till jobbet och vid 19.00 gick jag ner till Hugo och åt en bit mat med Emelie, Robert och Cissi.
Maten var såå god. Om ni ska äta på Hugo, ta då grillspett med klyft potatis och tzatsiki. Fy fan vad gott. Jag känner mig som en uppsvälld balong nu vill jag lova. ¨

Nej. Nu ska jag rulla ner för trappan och studsa upp i min underbara säng. Vi ses i morgon mina vänner! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0