The Body Shop

Jag älskar verkligen body shops hudvårds produkter. Har tidigare haft body butter i massa olika dofter.
De är verkligen hur bra som helst, fast den använder jag mest när jag har vart utomlands eller på vintern när man är lite torr i huden.
Nu köpte jag istället deras lotion med pump i smaken papaya och ett läppbalsam till. Vet ni hur bra det är eller?! Man luktar otroligt gott efteråt och är mjuk som silke. Man luktar inte bara för stunden heller utan den håller verkligen i sig.
Värd att testa!!



Ett tips också som min syrra gav mig i födelsedags present är att beställa presentkort på nätet. Då får då bestämma själv hur kortet ska se ut och vad det ska stå på det. Jag lovar att an blir extra glad när det dyker upp något i brevlådan som man inte förväntade sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0