Senaste nytt!

Visste ni att en karusell gått sönder på Liseberg i dag? Flera personer skadade. Usch vad otäckt. Hoppas ingen skadade sig allvarligt. Tror karusellen hette rainbow eller något, sa mamma iallafall.
Själv är jag väl intw  något stort fan av karuseller direkt efter allt man hört. Självklart tycker jag det är kul när jag väl åker, men jag skulle aldrig sätta mig i fritt fall eller dyl. Jag håller mig till berg och dal banan, flumride osv.

I dag har jag jobbat. Dagen gick ganska fort. Vi fick typ tusen kartonger med varor från Acne och Cheap Monday.
Red även Hilton på "sjöängen" idag. I morgon får han vila. Hoppas det blir fint väder på förmiddagen så jag hinner sola lite innan jobbet.

Nu ska jag dra ner rullgardinen och släcka för i dag. I dag har vart en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart, annars skickar ja över den på msn. Du kommer älska den!

2008-07-16 @ 00:56:42
URL: http://annagollas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0