Resa?!

Jag tror faktist det blir av. En resa i Februari. Till Bahamas eller Barbados? Vad säger ni flickor?
Två veckor, bo på något glassigt hotell, ligga på stranden med en drink i handen för att sedan sätta sig och äta en middag på någon mysig resturang.
Jag är alltid ute i god tid som ni kanske märker. Men det är lika bra det. Gäller ju att spara pengar. Det är ju inte någonting man gör på en vecka direkt.

Har även en annan resa inbokad nu fick jag veta i slutet av oktober. Det tackar man ju inte nej till! Blir antagligen USA eller Canada. Det är inte riktigt bestämmt än. Hoppas bara att det går vägen med tanke på att vår Florida resa blev inställd en dag innan vi skulle åka. Kul liksom. Men man får väl säga, andra gången gillt antar jag!

Det är så himla skönt att veta att man har någonting att se fram emot när hösten börjar närma sig här hemma.
Någon som jag är avis på är Anna. Jävla unge. Hon ska sluta på jobbet för att dra till Miami!! Helt ensam. Så coolt. Men jag tror att hon kommer ha det super duper där borta medans jag sitter hemma och fryser arslet av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0