Ni är fega

Folk läser, vissa flera gånger per dag, men ingen vågar komentera mina inlägg när jag undrar vad ni tycker. Kom igen nu hörrni!

I morgon blir en ganska stressig dag för min del. Ska först åka ut och rida med Becka, efter det hem och färga håret för att sedan åka och jobba. Ska eventuellt försöka hinna med att träffa Emelie i morgon kväll med. Bara jga orkar, men det gör jag nog!
Alltså jag fattar inte hur snabbt mitt hår växer nu när jag är brunett. Det är helt sjukt. Det har gått exakt 12 dagar sedan jag färgade min utväxt sist och nu har jag en vit rand mitt på skallen!! Hur snyggt är det på en skala 1-10 igentligen? Noll, det är en hemsk syn.

Nepp. Nu ger tv:n mig kalla kårar. Bäst jag skyndar mig dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0