Måsten i höst!!


Hej allihopa!

Jag vet att det är fel av mig men jag längtar faktist lite grann till hösten då man kan bära alla snygga och nya trender. Självklart är det alltid roligt när det är sommar med, men jag gillar nog mest höstmodet om jag får välja.
Här är mina måsten till hösten.


 

  • En snygg rockig skinn jacka. (inte sån där vanlig som alla andra har.) Det får gärna vara sned skuren dragkedja, lite sliten och mycket små detaljer. Svart självklart!
  • Ett par svarta riktigt snygga jeans med stoor bootcut.
  • Oversized kavaj. Svart. (Kommer säkert komma någon bra variant till HM.)
  • Ett par riktigt  snygga feta stora "boots". Svarta eller röd/bruna.
  • Lejopard klänning. En riktigt snygg med lyxig känsla. Den ska vara glamorös.
  • En snygg lyx väska. Den ska vara svart med små nitar på. Väskan ska vara ganska stor. Inte någon fjuttig liten sak.
  • Snygga bas toppar. Både tajta och oversized. Tips, Acne är vääldigt bra på den här fronten.


Där har ni lite grann vad jag kommer satsa på! Blanda rock och glamour. Så jävla hett! Ps. detta ska vara med ett snyggt välvårdat hår.

                                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0