Jag vill åka till Falsterbo

Faaan. Jag hade så gärna velat!! Vi har biljetter fixade och nu ringde Pelle till pappa och sa att vi kunnde få sova deras hästbuss för de hade fixat annat boende. Men självklart jobbar jag hela nästa veckan. Bara ledig söndagen :( Faaan. Verkligen alla, alla ska åka ner ju! Malin i stallet ska även tävla med Alliana (dressyr).
Just nu skulle jag verkligen göra allt för att ha ett jobb som är 8-16, måndag-fredag. Tänk vad enkelt allt skulle vara då. Slippa be om ledigt hela tiden för tävlingar osv.
Kunnde åkt och hälsat på Mimman i norge närsom helst. Nu blir allting så knöligt liksom. Men jag vet. Jag ska inte klaga för det finns de personer som inte har något jobb alls. 

I morgon jobbar jag. Söndag är jag ledig. Maria vill att vi ska ut på lördag men jag vet inte. Tror jag väljer att stanna hemma eftersom jag inte har överdrivet mycket med pengar just nu. Ska spara spara spara. 

Jag hoppas att det blir dåligt väder hela nästa vecka för då ska jag ändå jobba. Förlåt till er som är lediga och vill ha sol.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0