Jag tycker synd om mig själv

Kan bara inte rå för det. Känner mig lite deppig och nere, har gjort det i några dagar nu. Kanske beror på magen. Den är svullen fortfarande plus att jag känner en äcklig smak i halsen typ. (den smaken men har när man är vrål hungrig typ galla eller vad det är). Det är nog bäst att jag går till apoteket i morgon och hör om de har något receptfritt som jag kan köpa.

Är allmänt jätte trött också. Idag var min sista dag på jobbet iallafall. Har jobbat 8 dagar i rad nu. Men i morgon ska jag, agge och korven hem till sofie för att sola och bada i hennes pool. Det ska bli sjukt skönt. 
Igentligen ska jag rida ut med en tjej i morgon bitti kl 08.00 men jag tror jag avbokar det och rider senare istället. Känner att jag behöver unna mig en sovmorgon så jag är pigg till helgen.

Nej nu ska jag försöka äta lite mat och sen kasta mig i soffan. Stackars mig.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det ska ju inte ens bli fint väder imorgon. fina 06-12, sen 22 grader och moln! skit och skitsverige!

2008-07-03 @ 21:57:42
Postat av: emme

Men sofie det duger åt oss så vi inte bränner oss :) Jag kommer och hämtar dig kl 10.00 i morgon.

2008-07-03 @ 22:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0