Hoppträning..

Kom precis hem från stallet. Hopptränade nu på morgonen eftersom  jag jobbar ikväll när den "vanliga" träningen är.
Det gick helt OK faktist. Jag blir bara mer och mer kräsen och kan inte berömma mig själv när det har gått bra eftersom jag vill att det ska gå perfekt.
Saken är den att det har gått otroligt bra på hoppträningarna de senaste gångerna eller månaderna. Det gick bra även idag, men vi hoppade så svåra övningar. Sådana övingar som är näst intill omöjligt att  komma rätt på gång efter gång. Men Pelle tyckte att det var bra så jag får väl vara nöjd över min och Hiltons insats. Jag kan bara inte rå för det men jag blir bara girigare och girigare ju bättre det går för mig. Jag blir liksom inte nöjd om det bara går "okej". Ja, ni förstår säkert vad jag menar!

Får se om jag tävlar nästa helg. Är anmäld men jag jobbar. Hoppas  att någon kan byta med mig eftersom det är en viktig tävling för mig. Men det löser sig nog! Får även se om vi åker ner med familjen till Falsterbo på söndagen. Har fått biljetter..

Visst ja, jag hade planerat att åka till sthlm och shoppa på torsdag med Johanna. Men när jag verkligen tänkte efter om jag  har råd så kom jag fram till att det är bättre att spara. Jag kan väl köpa någon tröja här hemma. Men sedan får det vara bra . För åker jag upp till Sthlm är det ju garanterat inte bara en tröja som kommer med hem utan 7 påsar till med saker som inte var på rean. Det är faktist roligt att spara pengar när man märker att pengarna börjar växa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0