En kul grej

Hej på er mina älskade!

Jag vill bara passa på att tipsa er om en rolig sida som man  kan bli medlem på och göra om foton på sig själv eller andra. Ni vet säkert redan om den eftersom jag alltid är sen med sånt där men här har ni den iallafall http://www.taaz.com/ .

Jag själv försökte ladda upp ett foto på mig och göra om men det misslykades totalt kan jag lova. Eftersom jag suger på engelska förstod jag inte alla  instruktioner om hur man skulle göra för att "ladda upp" fotot. Så jag drog  bara lite sträck runt munnen och ögonen, men i själva verket var det meningen att man skulle följa ens egna konturer  på ansiktet så läppstift och allt annat hamnar på rätt plats. Gör man som jag gjorde hamnade ögonfransarna på kinderna och läppstiftet på tänderna.

Jag får önska er lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0