Varklumpar

OKEEEJ! Min dag börjar med att jag vaknar och är helt igentäppt i halsen med snor. Mycket trevlig. Sen harklar jag mig och hostar lite och vips va det är hostar jag upp små varklumpar!! Så jävla vidrigt!!
Nu är de borta iallafall för jag har hängt över toaletten ett tag och hostat upp alla. Haha usch! Förlåt om jag är äcklig men det är faktist inte så trevligt för mig heller som har de i halsen. Dom bor liksom i mig. Nice.
Annars mår jag faktist rätt okej. Än så länge har jag faktist inte kännt av något godissug.. Det enda jag känner sug efter är att feesta! Jag vill gå ut på lördag men det verkar ju som att alla har gått i ide eller något. Jag har ju tagit det jävligt lungt på den fronten, jag va inte ens full på nyår. Liksom hur likt är det mig igentligen?! Haha, fråga mina vänner :P Men nu är jag mitt vanliga jag igen =) Såå, fixa en vinare och kom hit på lördag så förfestar vi vänner! Okej? Bra!





Kommentarer
Postat av: Emeliee

Oj va mysigt med varklumpar!!

2008-01-09 @ 13:17:19
Postat av: jOCKE

euuww. fan va fräsch du är då! huhu

2008-01-11 @ 23:48:21
URL: http://jokkim.blogg.se
Postat av: Emme

Haha jaa men man ska väl vara ärlig i sin blogg? det är ju sånt som får folk o läsa ;)

2008-01-15 @ 14:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0