Trött på livet

Jag är så trött på hur mitt liv ser ut. Jag är sugen på något nytt, spännande. Jag orkaar verkligen inte med norrköping längre och människorna som finns här. Fy fan säger jag bara! Jag är sugen på storstan. Stockholm. Jag hade varit en bra stockholmare, det vet jag! MEN MEN MEN då kommer vi ju till det bästa och underbaraste i mitt liv. Nämligen Hilton. Jag har ju planer för oss två. Vi ska tävla och bättre stall kommer jag aldrig att få stå i.
Men jag vill vill vill. Hade jag inte haft Hilton hade jag dragit för länge sen! Det är en sak som är säker iallafall.
Men vad gör man? Jag har ju högre mål än detta i livet. Vad vill jag göra? Vart vill jag komma? Vad vill jag nå?
Alltså jag vet inte. Jag har ingen aning det är det som är grejjen. Det enda jag vet är att jag ska göra karriär.
Jag måste ta mig en funderare. Man blir ju inte yngre för var dag som går liksom.

Jag orkar inte med dig, dig och dig heller. Allt är bara skit just nu. Jag ska ta mig en promenad med Totte och rensa takarna. Kanke skriver mer sen.
Tack och Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0