Sjuk=(

I natt drömmde jag så lustiga saker och jag frös som en idiot ena sekunden och andra var jag blöt som en pöl av svett. Så i morse när min väckarklocka ringde så mådde jag inte alls bra och det visade sig att jag hade feber.
Usch det känns som om jag är dödssjuk. Tycker att jag mår sämre och sämre varje gång jag är sjuk ju äldre jag blir.  
Men men, det är bara att vara hemma och kurera sig så jag kan jobba på fredag iaf. Tråkigt bara eftersom jag skulle dressyrträna ikväll och hoppträna i morgon=/ Dessutom skulle jag till gymmet i morgon bitti med Ayla.
Men det får man väl skjuta upp till nästa vecka somvanligt.

Nu ska jag lägga mig i soffan igen och titta på Animal Planet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0