Ny vecka

Min dag har faktist börjat ganska bra. Åkte ut till stallet i morse och tömkörde Hilton. Sen nu när jag kom hem tog jag en dusch, lång frukost samtidigt som jag lyssnade på lugna favoriter.
Nu ska jag åka iväg till jobbet och jobba. Första dagen sen jag va sjuk. Men det ska bli ganska skönt och komma ut och se lite folk må jag säga.
Men alltså förrlåt att jag tjatar men jag är så jääävla vit!! Jag har en t-shirt på mig nu som jag hade tänkt och jobba i men jag får nog ta och tänka om eller sätta på mig en tröja över. Alltså jag ser bedrövlig ut!!
Vissa passari att vara vita, de ser ändå frächa ut men jag ser ut som att jag kommer från de döda. Usch.
Ska jag börja sola kanske? Orka hålla på med brun utan sol hela jävla tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0